2013. április 2., kedd

Recycling kezdőknek

Sajnos az ötlet nem az enyém, de a megvalósítása 100%-ig.




Hozzávalók:
- 1db hajtókar és dugattyú
- 1db E27-es foglalat
- 1db lámpaernyő
- némi vezeték, fúró, menetfúró, Brigéciol


Nekem egy öreg 105-ös Skoda motorjából sikerült kiszednem a hajtókarokat illetve a dugattyúkat. Ezután alaposan megfürdettem őket Brigéciolban.
A hajtókar dugattyú felőli részébe fúrtam egy M6-os mentet, amibe egy hernyócsavart tekertem, ezzel rögzítettem a hajtókart a dugóhoz képest, természetesen ehhez a dugattyú tetejére is kellett egy furatot csinálnom.
A hajtókar másik felére szintén fúrtam egy menetet M10x1-est, ebbe ment az izzófoglalat menetes közdarabja.

Ezután már csak össze kellett rakni, és szerezni egy IKEA-s lámpaernyőt.

5 megjegyzés:

  1. Üdv Kredeb, a lámpa nagyon egyedi.
    Nincs olaj-illata?

    OFF.
    Annak, amire kérek a továbbiakban, látszólag semmi köze a lámpához...
    Szeretnék a regiswift fórumhoz csatlakozni, de a regisztráció nem működik és senkit sem tudok elérni, hogy erre jogot kapjak. Írtam már a klub főoldalán elérhető tulajoknak, de Oliii címe nem él, Zrak László pedig lehet, hogy nem nézi a leveleket. Azt a szívességet kérném Tőled, hogy mivel Te el tudod őket érni a fórumon, légyszíves közvetítsd már a felvételi-kérésemet feléjük(abaalmoskukacgímélpontkom). Ezt a címemet nyugodtan közvetítheted nekik. Hálásan köszönöm, ha segítesz, Te vagy az első, akin keresztül lehetséges fénysugár villant fel előttem a csatlakozással kapcsolatban!
    Nyugodtan töröld a hozzászólásomat, ha zavar.
    ON

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Kösz! Nincs olaj szaga, alaposan el lett mosva Brigéciolban. Meg utána még párszor szappanos vízben.

      RSK regisztráció ügyben írtam privátot az egyik illetékesnek.

      Üdv

      Törlés
  2. Hálás szívvel köszönöm, a fórumon való viszont-olvasás reményében.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hello!

      Ezt a választ kaptam.

      "Nem, nem tud regisztrálni sajnos, mert a zárt ajtó az egyetlen megoldásunk egyelőre a spamrobotok ellen.
      A fészbúkos oldalunkon tud tájékozódni a nyitott regisztrációs időablakokról.
      www.facebook.com/RegiSwiftKlub"

      Törlés
    2. Köszi szépen, megnézem.

      Törlés