Nem akarom elkiabálni, de úgy néz ki befejeztem a felniket.
Ezalatt a röpke 2-3 hét alatt pár fontos dolgot sikerült megtanulnom.
1. Nem mindegy milyen festékhez milyen lakkot használok.
Rossz kombináció I. |
Rossz kombináció II. |
NYERŐ KOMBINÁCIÓ |
Érdemes a festékhez tartozó lakkot használni, mert sok bosszúságtól kímélheti meg magát az ember. Sajnos a legtöbb ún. keréktárcsafesték nem rendelkezik túl nagy színválasztékkal. Fekete, fehér, kályhaezüst. Cserébe valószínűleg nem reped szét rajta a hozzá való lakk.
A Maestro festékek nagy színválasztékkal rendelkeznek, de sajnos csak a saját akril lakkja jó hozzá, ami pedig nem üzemanyagalló.
2. Az üzemanyagálló lakk, tényleg üzemanyagálló. Illetve nem nagyon találtam olyan oldószert (kivéve talán a Kromofág) ami le tudná oldani.
Az ilyen festék, lakk eltávolításához a legjobb mechanikai módszer a drótkorong, és a csiszolóvászon.
3. Csak akkor fogj bele, ha sok türelmed és időd van. És ne nagyon kísérletezz a különböző festékekkel, lakkokkal. Az eredmény kárpótol a fáradozásokért.
Az utolsó felni ma délután kapta meg a lakkréteget. Néhány napot hagyom száradni, és utána irány a gumis.
Szia! Eltelt már egy kis idő a felni fújása óta ezért gondoltam megkérdezem, hogy a festék hogy bírja rajta?
VálaszTörlésHello!
VálaszTörlésJól bírja. Eddig semmi baja. Persze azért vigyázok is rá. :) Van benne munkám bőven.
Szia! Szeretném megkérdezni hogy a maestro festékből ez melyik szín? metal-antracit? Üdv Gábor
VálaszTörlésHello!
TörlésRAL7022 Antracitszürke
http://www.medikemia.hu/index.php?mid=18&prod=72
Üdv
I.
Szia, az első 2 képen lévő lakkal mi volt a baj? én is ilyen antracitra festem a felnit de lakkozni kellene
VálaszTörlésEzt a megjegyzést eltávolította a szerző.
VálaszTörlés