2013. november 12., kedd

Első sárfogó gumi

A legutóbbi nagyszerűen sikerült manőverem eredményeképpen le kellett cserélnem az első sárfogó gumikat is, mert a le és felszerelést már nem bírták ki.

Elmentem hát a helyi Suzukis boltba (Kecskemét, Fecske utca) ahol egyébként egészen korrekt árak vannak, illetve vannak olyan speckó cuccok is polcon, ami a többi helyen csak rendelésre. A legutóbb is itt vettem LPR féktárcsákat és betéteket 8000 forintért. Máshol csak a tárcsa lett volna 7000 Ft. Persze az LPR nem épp egy versenyfék... de átlagos usernek, mint amilyen én is vagyok tökéletesen megfelel.

Reméltem ilyen sárfogó gumit is korrekt áron tudok venni. Sajnos ez épp nem volt neki polcon, és rendelésre is csak "arany" árban lett volna. 7000 forint körüli áron ígérte volna. Bár nem vagyok fukar, de ettől majdnem dobtam egy hátast, elvégre mégis csak egy darab gumiról van szó. Egy hátsó fékmunkahenger kerül 5-6 ezerbe, és azért az mégis egy kicsit összetettebb dolog. A többi boltban a sima egyszerű vékony univerzális gumi lett volna 1500 Ft/pár áron.Illetve formázott univerzális 3500 Ft/pár áron.

Szétnéztem hát a neten, és ahol korábban a hátsó sárfogókat vettem, ott már nem találtam. Találtam viszont a Sumo Suzukinál 1270 Ft/db áron. Ami még postával együtt is olcsóbb, mint a helyi boltban. Pénteken megrendeltem, és kedden már át is vehettem. 


Mivel ezek formázott darabok kicsit tartottam attól, hogy nem lesz méretpontos. Ma este felszereltem, és a félelmeim nem voltak helytállóak. Tökéletesen passzol a helyére.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése