2014. május 18., vasárnap

Dísztárcsa felújítás

A legtöbben nem csípik a dísztárcsákat. Nem is csoda van egy-két igazán ocsmány példány. És ezek nem elég, hogy ocsmányak, de még ritka fos minőséget is képviselnek. Nem is csoda, hogy egyre-másra röppennek le a kerekekről.
Ellenben a Swift gyári dísztárcsája... Nekem kifejezettem tetszik, és amellett, hogy szerintem esztétikus, még mechanikailag is nagyon patent módon van elkészítve. Ragaszkodó darab, legalábbis a gyári lemez felnit nem nagyon akarja csak úgy elengedni.
Anno kaptam is egy garnitúra ilyen tárcsát, még az autóval. Aztán az RSK fórumon vásároltam még egy garnitúrát, igen jutányos áron. Az egyik garnitúrát már felújítottam korábban. Most végre a másikat is megcsináltam.


Először is 120-as csiszolóvászonnal a korábbi mély horzsolásokat, padkanyomokat csiszoltam ki, majd ezt követően 320-as papírral csiszoltam át az egészet.
Ezután kaptak egy alapos szappanos vizes mosást, és a száradást követően lefújtam őket ezüst színű Rally keréktárcsa festékkel. 


Így most van egy szinte zsír új gyári szettem. Illetve még egy.

1 megjegyzés:

  1. Nekem is kellene ilyen dísztárcsa, mert anno lelopták. Csak most meg nem találok sehol.:(

    VálaszTörlés